Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica privind cookie-urile.

Condiții de cumpărare

Documentul este autentificat și întocmit de: Com-Pa Team Kft.

Accesare / descărcare în format PDFAccesare / Descărcare


Navigând pe site-ul https://hdlp.ro/ și utilizând magazinul online declarați că ați citit și ați acceptat termenii și condițiile legate de utilizare și de serviciile livrate, principiile de gestionare a datelor și că sunteți de acord cu toate punctele acestora.

În caz de dezacord, nu puteți utiliza sistemul.

 

Datele operatorului

  • Denumire firmă: Com-Pa Team Kft.
  • Sediu: H-1154 Budapest, Tompa Mihály u.53.
  • Cod fiscal: 13706988-2-42
  • Număr de înregistrare la Registrul comerțului: 01-09-869043
  • Registrul societăților, oficiul de registratură emitent: Registrul comerțului de pe lângă Tribunalul Capitalei (Budapest)
  • Limba contractului: maghiară
  • Date contact: info@compateam.hu
  • Telefon: +36-70-522-3393

 

 

Gama de produse și servicii care pot fi achiziționate

Magazinul web vinde îmbrăcăminte de lucru și alte produse aferente. Imaginile afișate pe produse sunt doar ilustrații care pot fi diferite de realitate.

Produsele afișate sunt disponibile pe site-ul nostru în cazul în care sunt în stoc.

 

Procesul de comandă

Selectarea produsului
Clientul are posibilitatea de a alege sau comanda din produsele magazinului. Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea sa detaliată. Dacă intenționați să cumpărați, plasați produsul pe care doriți să îl cumpărați într-un coș de cumpărături virtual făcând clic pe butonul „Adăugați în coș”. Dând clic pe butonul „Vizualizare” din Coș, veți găsi produsele plasate în coș în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de livrare. Aici puteți verifica dacă ați plasat comanda în modul dorit, în special în ceea ce privește prețurile și cantitățile. Acestea pot fi modificate sau corectate dacă doriți. Coșul calculează automat suma totală a comenzii.

Trimiterea comenzii

Dacă ați plasat cantitatea dorită de produse în coșul dumneavoastră, ați verificat suma totală și intenționați să cumpărați acestea, faceți un simplu clic pe butonul „Casă”. Achizițiile pot fi efectuate în magazinul nostru numai prin înregistrare conform următoarelor opțiuni:

  • doriți să vă înregistrați ca nou client
  • doriți să vă conectați ca client deja înregistrat

Dacă ați mai achiziționat din magazinul nostru, introduceți adresa de e-mail și parola utilizate în cadrul înregistrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca nou client, introduceți informațiile necesare pentru efectuarea achiziției. Acestea vor fi stocate de sistem, astfel încât la următoarea achiziție trebuie doar să vă conectați.

În pasul următor, selectați modul de livrare preferat.:

  • Livrare la domiciliu (cu serviciul de curierat GLS)

După aceea, va trebui să alegeți o metodă de plată potrivită pentru dumneavoastră.:

  • transfer bancar - (la plasarea comenzii dumneavoastră vă vom notifica prin e-mail că comanda dvs. este în „stare în așteptare”. Imediat ce suma transferată a intrat în contul nostru bancar, vă vom activa comanda și vă vom trimite toate informațiile suplimentare necesare prin e-mail)
  • Plată cu cardul - (metodă de plată online cu cardul prin sistemul bancar securizat)

Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „Comandă” pentru a lansa comanda.


Prețuri
Prețurile noastre sunt prețurile de listă valabile la momentul comenzii. Acestea sunt afișate lângă produsele din magazinul web. Prețurile sunt prețuri brute, inclusiv TVA, însă aceste prețuri nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt afișate în timpul procesului de plată, înainte de finalizarea comenzii, precum și în Condițiile de cumpărare. În cazul unor erori sau deficiențe intervenite la produsele sau prețurile din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoașterea sau corectarea erorii. Clientul poate confirma comanda sau oricare dintre părți poate să se retragă din contract.


Procesarea comenzilor

Comenzile vor fi procesate în termen de 24 de ore.

 

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Aveți opțiunea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „Comandă”.

 

Confirmare

Pentru toate comenzile efectuate trimitem un feedback prin e-mail. Aceasta înseamnă că după ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail automat despre intrarea comenzii dumneavoastră și (mai târziu) un alt e-mail despre data estimată de livrare. În cazul unei consultații telefonice, apelați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.


Termeni de plată

În magazinul nostru aveți modalitățile de plată prin transfer bancar și card bancar.

Livrare

Expedierile sunt livrate prin serviciul de curierat GLS. Timpul de livrare al produsului este specificat de către magazinul web în timpul procesului de plată și este, de asemenea, inclus în e-mailul de confirmare. Puteți modifica data livrării la numărul de telefon indicat în e-mailul de confirmare.

Costuri de livrare:

Taxele noastre de livrare sunt specifice țării de destinație. În prezent nu efectuăm livrări în afara României și Slovaciei.

Dreptul de retragere de la livrare

În cazul în care magazinul online nu dispune de bunurile specificate în contract sau nu poate furniza serviciul comandat și astfel nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, este obligat să informeze clientul cu privire la acest fapt. Magazinul online nu încheie contracte cu minori. Prin acceptarea condițiilor comerciale, clientul declară că este major.

Returnarea produsului

Acceptăm produsele returnate numai în starea și ambalajul lor original, în cantitate completă și calitate nedeteriorată.

Informații privind condițiile contractului

La înregistrare și cumpărare pe site, se încheie un contract online între Utilizator și Furnizorul de servicii. Contractul încheiat nu va fi înregistrat, nu va fi considerat un contract scris, nu va mai fi disponibil ulterior și va fi scris în limba maghiară.

Garanție

Începutul garanției coincide cu data facturii. Garanția nu acoperă daunele rezultate din utilizare necorespunzătoare, de aceea vă rugăm să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare! Condiții suplimentare de garanție: https://hdlp.ro/garancia-37


Dreptul de retragere / garanția de returnare

Clientul se poate retrage din contract fără orice justificare în termen de 30 de zile. Clientul își poate exercita dreptul de retragere din ziua în care a primit marfa. Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client imediat, dar nu mai târziu de treizeci de zile de la retragere.

Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere dacă a deschis ambalajul în cazul produselor destinate igienei și protecției sănătății (măști, produse de unică folosință etc.) și/sau a început deja utilizarea acestora. Cheltuielile de returnare rezultate din exercitarea dreptului de retragere vor fi suportate de către client. Clientul nu va suporta alte costuri suplimentare. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În cazul în care bunurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt în condiții ireproșabile și produsul nu este revandabil, clientul este obligat să plătească despăgubiri dacă a provocat deteriorarea, distrugerea sau o altă condiție de imposibilitate a returnării bunurilor în mod intenționat sau din neglijență.

În cazul în care în timpul deschiderii ambalajului în prezența persoanei care efectuează livrarea (livrare poștală, curierat) se constată că produsul a fost deteriorat și dauna a intervenit înainte de preluarea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea vânzării fără întârziere. Orice fel de daune sau lipsă de conținut în timpul livrării expedierii trebuie menționate în procesul verbal de predare a bunurilor! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru nicio lipsă de conținut sau daune constatate ulterior!

Ordinul Guvernului nr. 17/1999 privind exercitarea dreptului de retragere poate fi descărcat de pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.


Clauza de rezervă a proprietății

Mărfurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul va fi stocat sub numele „noului” proprietar, iar contravaloarea va fi plătită noului proprietar după o nouă vânzare reușită!


Modificarea sau anularea comenzilor

Conform legii CVIII din 2001, la plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web al vânzătorului va trimite imediat o notificare cumpărătorului confirmând plasarea comenzii. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Aceasta indică doar înregistrarea comenzii plasate de către cumpărător și transmiterea acesteia către angajatul competent al vânzătorului.

În cazul în care cumpărătorul nu primește notificarea în termen de 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi încetate. Vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitatea de a anula comanda electronic până la momentul onorării comenzii. La începerea onorării comenzii, clientul va fi informat prin e-mail și/sau telefon cu privire la durata preconizată a acesteia și la data începerii onorării comenzii. În continuare anularea comenzii este posibilă numai personal sau prin intermediul unuia dintre contactele de la „Serviciul clienți” sau „Contacte”.

Modificările ulterioare ale comenzii pot fi făcute numai în scris, prin e-mail.

Procedura de exercitare a dreptului de retragere

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere, îl puteți face în scris, prin scrisoare sau e-mail, referindu-vă la produs și la numărul de identificare al comenzii. Aveți dreptul de a vă retrage în termen de 8 zile lucrătoare de la preluarea produsului. În caz de retragere efectuată pe cale poștală, cele 8 zile lucrătoare vor fi calculate pe baza datei expedierii scrisorii. Pe cât posibil, trimiteți scrisoarea ca scrisoare recomandată, astfel încât data expedierii să poată fi documentată în mod clar.

 

Returnați produsul comandat la adresa firmei noastre. Costurile poștale aferente returnării vor fi suportate de client. Nu returnați produsul la ramburs! Nu putem prelua coletul returnat prin rambursare, costul reexpedierii fiind suportat de asemenea de către client!

 

Utilizarea necorespunzătoare a produsului nu este acoperită de garanție. De asemenea, clientul este răspunzător pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare. Prețul produsului va fi rambursat la numărul de cont indicat în termen de treizeci de zile de la returnarea produsului.

 

Protecția datelor

Detalii suplimentare: https://hdlp.ro/adatkezelesi-tajekoztato

 

Datele personale furnizate în timpul utilizării magazinului web vor fi tratate confidențial și nu vor fi transmise unor terți. Constituie o excepție informațiile furnizate subcontractantului, fără care comanda nu poate fi îndeplinită, cum ar fi informațiile necesare pentru livrare, predate serviciului de curierat.

Pentru a utiliza sistemul de magazin web, este necesar să activați utilizarea cookie-urilor în browserul dumneavoastră, fără de care anumite funcții nu vor funcționa.

Pentru produsul comandat se va emite o factură care va fi stocată în modul și pe durata prevăzute în legislația relevantă.

Puteți solicita oricând în scris ștergerea sau modificarea datelor dumneavoastră din sistem, dar, indiferent de aceasta, vă puteți dezabona de la newsletter-ul nostru fără ca înregistrarea dumneavoastră să fie ștearsă. Vă puteți dezabona de la newsletter-ul nostru fie prin scrisoare, e-mail sau prin intermediul link-ului „Dezabonare” afișat in partea de jos a mesajelor primite.

 

Alte reglementări

Furnizorul de servicii este îndreptățit să folosească un contribuabil pentru a-și îndeplini obligația. Este răspunzător pentru comportamentul său ilegal ca și cum ar fi comis el însuși comportamentul ilegal.

Invaliditatea, ilegalitatea sau inaplicabilitatea oricărei părți a acestor articole nu afectează valabilitatea, legalitatea sau aplicabilitatea restului.

Nerespectarea de către Furnizor de servicii a dreptului său în temeiul prezentei politici nu va constitui o renunțare la acest drept. Renunțarea la orice drept este supusă unei notificări scrise în acest sens. Faptul că Furnizorul de servicii nu aderă strict la unul dintre termenii sau condițiile materiale ale Codului nu înseamnă că renunță la obligația de a adera la acea condiție sau clauză specială în viitor.

Furnizorul de servicii și consumatorul ar trebui să încerce să soluționeze cazul în afara instanței.

Părțile declară că magazinul web al furnizorului de servicii funcționează în Ungaria și îl menține aici. Deoarece site-ul este accesibil din alte țări, utilizatorii recunosc în mod expres că legea aplicabilă între utilizator și Furnizorul de servicii este legea maghiară. Dacă utilizatorul este un consumator, Pp. 26. § (1) instanța de domiciliu a inculpatului are jurisdicție exclusivă asupra consumatorului în litigiile care decurg din acest contract.

Furnizorul de servicii nu aplică diferite condiții generale de acces pentru accesul la produsele din magazinul web din motive legate de naționalitatea, domiciliul sau locul de stabilire al Utilizatorului.

Furnizorul de servicii nu aplică condiții diferite tranzacției de plată cu privire la metodele de plată acceptate de Utilizator datorită naționalității, domiciliului sau locului de reședință al Utilizatorului, locația contului contului de plată, locul de stabilire a serviciului de plată furnizorului sau locul de emitere a instrumentului de plată în numerar în UE.

Furnizorul de servicii respectă cerințele pieței interne pe motive de restricție teritorială nejustificată a conținutului și alte forme de discriminare bazate pe naționalitate, locul de reședință sau locul de stabilire al cumpărătorului, precum și Regulamentul (CE) nr. 2006 / 2004 și Regulamentul (UE) 2017/2394, precum și 2009/22. REGULAMENTUL (CE) nr. 2018/302 AL PARLAMENTULUI ȘI AL CONSILIULUI EUROPEAN.

Proceduri de tratare a plângerilor (pentru utilizatorii calificati de consumatori)

Scopul site-ului nostru web este de a îndeplini toate comenzile de bună calitate și pentru satisfacția deplină a clientului. În cazul în care Utilizatorul are în continuare plângeri cu privire la contract sau la executarea acestuia, el / ea poate depune reclamația la telefonul, adresa de e-mail sau scrisoarea de mai sus.

Furnizorul de servicii va investiga prompt plângerea orală și o va remedia după caz. În cazul în care consumatorul nu este de acord cu tratarea reclamației sau reclamația nu este investigată imediat, Furnizorul de servicii va înregistra prompt reclamația și poziția sa cu privire la reclamație și va furniza o copie a acesteia către consumator.

Furnizorul de servicii va răspunde în scris în termen de 30 de zile. Acesta va expune motivele respingerii plângerii. Furnizorul de servicii va păstra o evidență a reclamației și o copie a răspunsului pentru o perioadă de cinci ani și va fi furnizată autorităților de control la cerere.

Sunteți informat că, în cazul în care plângerea dvs. va fi respinsă, plângerea dvs. poate fi inițiată de un oficial sau de un organism de conciliere după cum urmează:

Consumatorul poate depune o plângere la Autoritatea maghiară pentru protecția consumatorilor:

Pe baza Legii 45 / A. § (1) - (3) din legea privind protecția consumatorilor și din Statutul 387/2016 privind desemnarea autorității pentru protecția consumatorilor. (XII. 2.) Oficiul Guvernului acționează ca o autoritate generală pentru protecția consumatorilor: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

În cazul unei reclamații, consumatorul are opțiunea de a contacta un organism de conciliere care poate fi găsit la:

Budapesti Békéltető Testület

Titlu: 1016 Budapesta, Krisztina krt. 99.

Telefon: (1) 488-2131

Fax:(1) 488-2186

Președinte: Dr. Inzelt Éva Veronika

Web: www.bekeltet.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Titlu: 1119 Budapesta, Etele út 59-61. II. Emelet 240.

Adresa postala: 1364 Budapest, Pf .: 81

Telefon: (1) -269-0703

Fax: (1) - 269-0703

Președinte: Dr. Koncz Pál

Web: www.pestmegyeibekelteto.hu; www.panaszrendezes.hu

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Titlu: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Administrare: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: (52) 500-710; (52) 500-745

Fax: (52) 500-720

Președinte: Dr. Hajnal Zsolt

Web: https://www.hbmbekeltetes.hu

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

 

Organul de conciliere este competent pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii. Organismului de conciliere îi revine sarcina de a încerca să ajungă la o soluție între părți în scopul soluționării litigiilor cu consumatorii, în caz contrar va decide asupra problemei pentru a asigura punerea în aplicare simplă, rapidă, eficientă și rentabilă a drepturi. La cererea consumatorului sau a furnizorului de servicii, organismul de conciliere va oferi consiliere cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.

În cazul unui litigiu transfrontalier al consumatorilor care rezultă dintr-un contract de vânzare sau de servicii online, organul de arbitraj de pe lângă Camera de Comerț și Industrie din Budapesta va avea competența exclusivă.

În cazul unei reclamații a consumatorului, consumatorul poate utiliza platforma de soluționare online a litigiilor din UE. Accesarea platformei necesită o simplă înregistrare la Comisia Europeană de către

Consumatorul poate depune o plângere prin intermediul site-ului web online: http://ec.europa.eu/odr

Furnizorul de servicii este obligat să coopereze în procedurile de conciliere. În acest sens, trebuie să trimită scrisoarea de răspuns către organul de conciliere și să asigure prezența persoanei îndreptățite să ajungă la o soluție la ședință. În cazul în care afacerea sau sediul companiei nu este stabilită în județul în care se află organismul de conciliere care operează organismul competent teritorial, obligația întreprinderii de a coopera include oferirea posibilității unei soluționări scrise în conformitate cu cerințele consumatorului.

Dacă consumatorul nu solicită recurgerea la un organism de conciliere sau procedura nu reușește, consumatorul are opțiunea de a se adresa justiției.

Procesul trebuie depus cu o scrisoare de punere în întârziere care să conțină următoarea informație:

• instanța de judecată;

• numele părților și reprezentanții părților, locul de reședință și statutul juridic al acestora; • dreptul de a pune în aplicare, prin prezentarea faptelor subiacente și a probelor acestora;

• datele de la care pot fi stabilite jurisdicția și jurisdicția instanței;

• o cerere definitivă pentru o hotărâre judecătorească.

 

Cererea trebuie să fie însoțită de un document și o copie a acestuia, denumită dovadă.

 

Drepturi de proprietate intelectuală

Deoarece https://compateam.com/, https://compateam.hu/, https://hdlp.ro/, https://compateam.sk/ este considerată o lucrare protejată prin drepturi de autor a site-ului, este interzisă afișarea conținutul https://compateam.com/, https://compateam.hu/, https://hdlp.ro/, https://compateam.sk/ descărcarea (copierea), re-publicarea, utilizând altfel, stocarea, procesarea și vânzarea electronică a conținutului sau a oricărei părți a acestuia fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

Niciun material nu poate fi transferat de pe https://compateam.com/, https://compateam.hu/, https://hdlp.ro/, https://compateam.sk/ și baza de date a acestuia, chiar și cu acordul scris, prin referire la acel site.

Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, numele de domeniu, numele de domenii secundare asociate și spațiile de publicitate pe internet.

Este interzis: adaptarea sau ingineria inversă a conținutului https://compateam.com/, https://compateam.hu/, https://hdlp.ro/, https://compateam.sk/ sau a pieselor a acestuia; crearea frauduloasă de ID-uri de utilizator și parole; utilizarea oricărei aplicații pentru a modifica sau indexa oricare sau toate https://compateam.com/, https://compateam.hu/, https://hdlp.ro/, https://compateam.sk/.

Numele https://compateam.com/, https://compateam.hu/, https://hdlp.ro/, https://compateam.sk/ este protejat de drepturile de autor și nu poate fi utilizat decât cu cele scrise permisiunea furnizorului de servicii.

Utilizatorul recunoaște că, în cazul utilizării neautorizate, Furnizorul de servicii va fi responsabil pentru daune. Suma penalizării va fi de 170 EUR brut pe imagine și 55 EUR brut pe cuvânt. În cazul unei încălcări a drepturilor de autor, se aplică certificarea notarială a furnizorului de servicii și acest cost este transferat și utilizatorului care încalcă drepturile. client.

 

Ultima modificare: 02-09-2020

Documentul este autentificat și întocmit de: Com-Pa Team Kft.

Accesare / descărcare în format PDFAccesare / Descărcare